Personalfest

gud ja. nu har man äntligen piggnat till, ahha

igår började jag jobba klockan 9, halv 4 gick jag ner och duschade och bytte om. personaldagsdax.
som vanligt va det tävlingar som gällde, roligt som vanligt, brännboll och krocket, jag valde förståss brännboll eftersom jag gillar det :)
Men gud vilken träningsverk jag har nu, herre gud, hela kroppen. hahah
efter allt springande blev det grillning, mums
Som vanligt börjades det att dricka direkt, cider, vi och öl.
efter maten samlades vi inne, hade charader. mycket sevärt, mycket skratt! :) haha
efter det fick vi göra oss fina, upp på ett rum, byta om och pimpla en flaska rosévin, väl nere var det PARTY!
vilket ös, fett kul, självklart skulle jag upp på bardisken och dansa denna festen också, det börjar bli min lilla grej. haha 
jag fick övernatta på ett rum, eftersom det nog inte va så bra för mig att sätta mig i en bil i det tillståndet, så ett rum med havsutsikt, ja tack.
Vaknade i morse och visste inte vart jag va någonstans, haha men gud va jag har sovit gott, underbara sängar! Me love!

 Hela dagen har jag spenderat med christian, legat på saltans altan och solar och slappat hela dagen, nerbäddat bland massvis med kuddar, så härligt, och en promenad ner på stranden blev det också.

(tyvärr var jag lite dålig på att ta foto! :/ trist, men men , jag kommer minnas det iallafall! )

nu är det kinamat som gäller. sååå
ha det!

Rebecka Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0