kortfattat...

Hej igen!

jag har inte skrivit på länge, har inte kännt för att blogga, känt att jag inte haft något att blogga om. Men trots allt har det hänt en del sedan sist. Jag skrev ett väldigt långt inlägg igår med massa bilder, men internet klyddade och allt försvann, blir man inte så förbannad? aaaaaah!

jag tänker inte skriva om allt därför ska jag bara göra det lite kortfattat.

* Jag har fått mitt körkort 15/4 Woho!

* Jag har varit i barcelona. det var kanonkul. skratt, drinkar,sol & därav värmeslag. 18-21/4

* Kurre avlivad, tragiskt, men det var för hans egna bästa. Han har det bra nu. Min ängel 24/4

* 70-tals fest! mycket mycket roligt! Tack till er som var med och gjorde den fantastisk! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag ska försöka skriva oftare. :)

Allt för mig!
Rebecka Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0