Advent, Fullkornspepparkakor & Julmust...

japp då var det första advent, tyvärr ska man ju jobba idag, annars tycker jag första advent är mysigt, först va hemma och pynta, äta pepparkakor och dricka must, och sen gå ut på byn och höra orkestern spela och se raketerna.. men så blir det dock denna söndag, men pepparkakor och must ska jag smaska på iallafall efter min köttbullsmacka till frukost!

Jag önskar er en trevlig söndag! 

När jag kommer hem väntar min man! miiiiI! <3 my love

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej vännen! Nu e jag hemma från Egypten, brun som en pepparkaka haha!! Vi har haft det hur bra som helst!!! Hoppas allt e bra annars o att vi snart kan ses! Hälsa så gott till alla på jobbet. Kram kram Erika.

2008-12-02 @ 21:22:01
Postat av: Anonym

Hej vännen! Nu e jag hemma från Egypten, brun som en pepparkaka haha!! Vi har haft det hur bra som helst!!! Hoppas allt e bra annars o att vi snart kan ses! Hälsa så gott till alla på jobbet. Kram kram Erika.

2008-12-02 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0