godmorgon världen!

världen och världen, mina läsare iallafall! :P

ursäkta att jag inte bloggat på länge, men jag har faktiskt jobbat helga helgen, coh då hinner man inte med annat än sova, äta , jobba.

nu är det måndag, 10:e november, gud vad tiden rinner iväg. snart är det den 26:e och då ska jag , Emma och Emelie åka till ullared och shoppa julklappar, kanske att vi stannar i Göteborg äver natten och går på lissebergs julmarknad innan vi åker hem... vem vet..

mitt nya körkort har kommit idag, ska gå och hämta det lite senare när jag tar mig i kragen och går ut.

Magnus och jag har bestämmt oss för att vi ska göra en supergod middag idag tillsammans, lutar mot fläskfilé och potatisgratäng! mums!

nu ska jag gå och göra ingenting! haha

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: sara

vae har du gjort med dit körkort?

2008-11-11 @ 17:46:17
URL: http://sara6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0