snöyra med sommardäck

ja detta tycker inte jag låter som en bra kombination. men vad ska man göra, inte var jag beredd på att vi redan skulle få snö.. jag körde iallafall 5 mil med min lilla bil med sina sommardäck, det var ingen kul upplevelse kan jag berätta. men jag kom iallafall fram efter ett par "nära ögat krockning" med rådjur och hala inbromsningar i korsningar och rundeller, och sist men inte minst lite tårar. Jag var jätterädd, min första vinter med körkort! inte så van! :S

som tur är min man och sätter på vinterdäcken nu, så på måndag kan jag köra säkert till och från jobbet. :) skönt!

ikväll ska jag träffa Emma och Emelie. vi ska mysa och ha en trevlig kväll, men kebab spel och kasnke lite dricka... :) myspys.

morgondagen ska jag iallafall tillbringa med min man, skönt att han är hemma igen, det är så tråkigt och ensamt när han inte är här. min lilla gulleplutt.


R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Så mysigt vi ska ha ikväll gumms!

Puss

2008-11-22 @ 17:26:09
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0