god kväll!

nu sitter jag här igen, trött efter en omtumlande arbetsdag och försöker att inte tänka på attt jag ska jobba HELA dagen imorgon istället för en NORMAL dag. lite tråkigt men vad gör  man inte för sina arbetskamrater, måste ställa upp, och så får jag ju jobba med Erika så det blir nog superkul trots allt.. :)

Jag och Emma har blivit mycket duktiga på vår motion, har varit ute och gott minst en timme om dagen hela vecka och idag blev det inte mindre än 1½ timme, mycket mycket duktigt, det var en megarunda men kul hade vi, vi gick och spånade på vad man kunde klä ut sig till om man skulle på maskerad och vi kom fram till att det är väldigt lätt att fixa en billig kostym som trost är superfrän! som exempel kom Emma på att man hur lätt som helst kan klä ut sig till "bajskorv" haha skitbra ju! haaaha när jag berättade det för magnus blev han lite sugen på att göra det på emmas maskerad,, haha hade varit skitkul, men vi får se vad det blir i slutändan, jag håller fortfarande min utklädnad lite för mig själv, blir roligast så! :D

jag har så fruktansvärt ont i min rygg just nu, tur jag ska gå och få massage på måndag! 50 minuter GRATIS! soft! me like!

nu ska jag hoppa in duschen och sen krypa ner under täcket och bara sova! GALET trött! ser inte fram emot att klockan ska ringa 07:15 usch! men som Carina skrev i sin blogg, "men det är bara att gilla läget!"

sov gott!
R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst e det så! Gilla läget! Eller mer gilla/älska livet...jag menar, om jag ska bli lite "djup"...det finns så många som inte kan göra nåt alls...som verkligen tvingas "gilla" läget...kram

2008-10-09 @ 23:42:13
URL: http://carinagronlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0