All by myself

All by myself Don't wanna be All by myself Anymore All by myself Don't wanna live All by myself Anymore.

nu sitter jag här igen, känns inte som jag har mycket att göra eller så,,, haha
blogg är nu mitt liv, därav blir mina inlääg inte så intressanta efter som det inte händer så mycket just nu. haha
men imorgon ska jag bli glad och få ett liv igen! haha LÖNEN KOMMER!

Då bär det av till IKEA! woho! ska köpa ett skåp till toan och en bänk till sovrummet där jag ska ha lite korgar med plattång och övriga hårstuff. så roligt!

fredag blir det shopping i lund och jason mrazkonsert efter det. också fantasktiskt kul,
efter allt detta borde det inte vara någon match att klara av helgens jobb, 9-22 + 9-22 det fixar jag!

nu ska jag iväg och jobba!
som ni förstår är jobbet mitt liv.

oj nu ringde erika och sa att jag inte behövde komma in och jobba idag! det var ju skönt, har jag ännu mer tid att slösa bort! hahah aja jag får väl hitta på nått.

vi hörs!
R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha har du inget at göra kan du fixa min blogg så den blir lika fin som din :D

2008-09-24 @ 22:04:16
Postat av: Sara

var jkag som skciak :P

2008-09-24 @ 22:04:50
URL: http://sara6.blogg.se/
Postat av: Yster

Va fin blogg du har :) det är väldigt kul att kika in då och då. Kramar Anita

2008-09-25 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0