snart helg..

ja nu är det snart helg, dom flesta ser nog detta som något positivt och roligt, men det gör dock inte jag för tillfället eftersom denna helgen endast innehåller JOBB JOBB OCH ÅTER JOBB
fredag- 14-22
lördag- 9-22
söndag- 9-22

mycket roligt! NOT!

det ända positiva är att min älskade man kommer hem trots bestämmelserna om att han inte skulle det, vilket gör mig till den lyckligaste i världen, det finns inget bättre nu än när min man ska komma hem. och det som är ännu bättre är att han kommer redan idag! han är påväg! :) woho
inte för att vi hinner ses så mycket i helgen men jag har iallafall någon att komma hem till efter de långa jobbedagarna , vilket man behöver då. LOVE!

Idag har torts den jobbiga jobbedagen varit en bra dag, jag fick drick, alltid skoj, jag vann 75 kr på trisslotter, och som sagt, min älskling kommer hem,

nu ska jag gå och busa med lycka,


see yaah!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Sara

blää vilken tråkig helg..haha du jag är nig ledig på lördag kväll nästa vecka.. mest så du vet :P

2008-09-04 @ 19:45:23
URL: http://sara6.blogg.se/
Postat av: Becka

Fin blogg :)

2008-09-04 @ 19:50:19
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0