Utkast: igår var ...

igår var jag hemma hos emelie, det va så mysigt, vi åt middag, köttfärspaj, trots bönorna var den jättegod :D hihi
efter det slängde vi ihop en äppelpaj och sen tog vi en promenad ner till hamnen för att sen med gott samvete ätta denna paj med vaniljsås! :)

när vi låg i soffan sa pelle till mig;
-rebecka, har du lika håriga fötter som frodo eller är det vara ludd du har på foten?

hahah klockren, som tur var så va det bara ludd haha och inte hår, haha

håller tummarna för emelie idag, som ska provjobba på make up store i kristianstad, lycka till hjärtat!
Och EMMA vi saknade dig igår!


här kommer lite bilder sen kvällen igår!
                    

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Ni är så fina mina vänner! Jag saknade er igår, iförgår och HELA TIDEN!

2008-09-03 @ 10:57:05
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0