Fredag 3/4

Äntligen helg, och detta underbara vädret gör en bara mycket mycket gladare , jag blir glad när jag ser på termometern att det är 15 grader och att man känner att det är för varmt för att ha sin jacka på, när man kan rulla ner rutan på bilen när man kör. Även om det är kallt på nätterna så man får skrapa rutorna på morgonen så blir jag glad när solen lyser.

duktig och stolt är dagens ord. jag är nöjd min vecka på jobbet, jobbat på bra och allt till helgen är fixat. så det är bara att njuta! Nu ska jag ha långhelg,  börjar inte jobba fråns på onsdag. skönt skönt.

Ikväll blir det träff med Emma och Emelie :) ska bli mysigt, ett tag sen vi sågs nu, och som jag har förstått det så är wii en av aktiviterna ikväll! wooho! äntligen! jag har ännu inte fått prova på det än, men "den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge". förstår inte att jag ens säger det, det är ju faktiskt inte det jag tror på.

Min love kommer hem ikväll. sen dock men han kommer iallafall och han kommer för att stanna, iallafall tills nästa söndag vilket glädjer mig, en hel vecka men min älskling hemma. vi ska fortsätta med packningen tillsammans, tråkigt att göra det själv! blir nog en vända till tippen också,

Nu ska jag ta mig några knäckebröd och sen blir det presentköp till dopet imorgon och sen solning! Me like

trevlig helg!

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0