onsdag 1/4

vilket skämt!

Nu när jag typ är säker på att jag inte får det jobbet i borås som jag sökt, får jag väl acceptera det. I do! men jag vill ha nått annat.

min bild av framtiden har iallafall ljusnat lite, jag har nästan bestämt mig för att gå en bageri och konditorutbildning uppe i Göteborg. vilket låter som nått för mig,  och den är bara på ett år så om jag sen känner att det inte var helt rätt så är det ju inte hela världen, men just nu känns det som jag vill det.

Utbildningen kan du läsa mer om här

Jag och Emma har varit ute och gått lite i det fina vädret idag. då vi kom fram till att vi skulle testa en ny diet, Chokladdieten, 200 g choklad om dagen, det är alles, det är väl ingen dålig diet? ahha en önskediet! hoppas det funkar. ahha vi får se. annars blir det väl knäckebröd, det vet jag funkar iallafall.

Nu ska jag återgå till "sex and the city" det är alltid bra! man blir aldrig besviken!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej tjejen!

Jag kan nog fixa lite lådor på jobbet! Hör av dig om du behöver så kan du kanske komma med bilen och hämta en dag!

Fick du inte jobbet? ;-( trist! Men, utbildningen du skriver om verkar ju kanon! Jag tror absolut att det kan vara nåt för dig! Sen är utbildning aldrig fel, jag menar...kommer du på att det inte alls är vad du vill så kan ingen ta utbildningen ifrån dig ändå, och du kan i så fall ha nytta av den i andra sammanhang senare i livet!

Kramis,

/Carina

2009-04-01 @ 21:46:42
URL: http://carinagronlunds.blogg.se/
Postat av: Emma

oooh baby, its gonna work! :D

2009-04-01 @ 22:16:42
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej du! Jag har kompisar som har gått den utbildningen o som är helnöjda, dessutom fått jobb direkt efter!

Allt löser sig till slut, det vet du! Kram kram!!

2009-04-02 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0