tors 23/4

Nu rullar det på, jobbet är som sagt mitt, lägenhetsnycklarna är i våra äger, och släpet är bokat :D

Nu är vi snart där.

att sova gott på natten är inte min sak just nu, jag gick till sängs tidigt igårkväll för att jag var supertrött och kände att jag behövde sova lite fler timmar än vad jag tidigare gjort, men det gick inte, första gången jag vaknade var klockan 1 på natten, suck , tog en stund att somna om, efter det vaknade jag klockan 5 och efter det vaknade jag och somnade om om om igen, vilket är jobbigt då man inte får någon helhet i sömnen, mii..

imorgon är det jobb som gäller, som resten av helgen. imorgon är det kvällspasset och jag börjar klockan 14.00 innan det ska jag träffa Kerstin en sväng, hon kommer upp om! :D  nice, längesedan vi sågs nu faktiskt,

jag har precis varit och solat, svitt, håller på att dö av värmeslag varje gång, varför blåser fläktarna varmt och inte kallt? hmm! men vad gör man? snart är det hawaii-fest och då krävs det lite färg! ;)

nu ska jag springa ner i tvätten.

see yah!

♥ R Eriksson




Kommentarer
Postat av: emelie

JAA!! Snat hawaii-fest! :D

2009-04-23 @ 17:53:50
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se
Postat av: Emma

hahah svitt! så jävla skånskt. hahah

2009-04-24 @ 14:37:49
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0