...

jag lever efter body pump passet igår, känns inte alls lika mycket som sist, och ändå använde jag tyngre tyngder... nice men jobbig var det när man väl stod där. hahah nästan plågsamt.. =)
men tränas ska det bannemej. inga undanflykter,

igår blev det några timmars jobb trots min lediga dag, det saknades folk, så jag hoppade in, men det var lugnt, och nu har jag fått ledigt på fredag vilket är skönt och innebär att vi kan åka redan imorgon,

idag ska jag och lillebror gå till djurparken, titta på alla söta djur, vi har nyss fått lejonungar och dom är bara för söta! vill ta med en sån liten bebis hem =) hihihi

Jag skriver som Sara, känns passande nu efter det som hänt.
- Lev livet innan det är försent

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0