Martina, Martina, Martina

Dagen är kommer då Martina ska lämna oss och återvända hem, det är så dystert som det låter.
En månad tillsammans dag ut och dag in, det kommer kännas så tomt utan dig, och tala inte om jobbet, vilken pina det kommer bli utan dig, =(

Det har varit ett nöje att lära känna dig och haft dig här, vi är lika på så många sätt så att det nästan är skrämmande.

Du får komma tillbaka när du vill, jag, magnus, wiskas, lycka och speciellt lurventuss kommer sakna dig enormt mycket. 




Med mycket kärlek ♥

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh jag sitter och gråter i er soffa nu vill inte åka ifrån er :'( Det kommer bli något så otroligt tomt utan er alla. Det är verkligen ett nöje att få ha lärt känna er. Jag kommer komma upp och hälsa på många gånger och ni får när som helst komma och hälsa på oss mig. =) Mycket kärlek till er.Saknar er redan. / Martina Holmgren <3<3

2009-08-24 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0