Är det tisdag idag?

Som ni märker på rubriken är jag helt lost på vilken dag det är idag, men förmodar att det är tisdag.
idag ställde jag klockan på 9 gick upp kvart över, vek tvätt och sen blev det frukost på mitt goda hembakta bröd. mums
efter det tog jag ett ryck och städade sovrommet vilken var i stort behöv, har inte sett golvet på ett bra tag nu, haha kläder överallt. rena och skitiga. jag har även bytt sängkläder vilket också var i behov, så ikväll lägger jag mig i en ren och puffad säng, så härligt, man vill bara gå och lägga sig där nu eftersom det ser så skönt ut. men sån tur har jag inte eftersom jag snart ska åka till jobbet. ingen häpnad där nä.. haha

har varit på banken och växlat in all mynt vi hade hemma.

nu ska jag ta ett äpple och njuta av den sista timmen av ledigheten!

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0