Fredag

God morgon!

uppe med tuppen. vaknade halv 8. färdigsovd.
idag tänkte jag gå och hälsa på farmor, och efter det blir det lund, träffa kerstin, nova och lite god mat :)
och efter det kommer magnus med tåget och då tar jag med honom hem :) så slipper han ta bussen :)
och sen blir det kalas på gården.

Mycket som ska hinnas med idag! men jag gillar att ha mycket roligt att göra :)

nu smyger förkylningen på. är tjock i halsen.

Nu ska jag gå och äta min nuvarande favoritfrukost, fruktsallad med youghurt. 1 äpple, 1 banan, 1 apelsin och yoghurt :)
Mums!

ha en trevlig fredag

♥ R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Ooo Nova då ses vi kanske hehe.. :)

2009-02-27 @ 10:46:05
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: sara

okok.. men vad ska du göra då? okohra jag fått dina timmar ? men vem ska jag då jobbamed ? hmm kan ju inte jobba helt själv typ första dagen.. eller jaa jag tror det blri första dagen hmm.. vi frå se.. känns så konstigt inför att komma hem.. vet ej om jag får jobba eller inte.. man kan liksom inte planera något om man vill träffa någonhaha för på ett sätt går ju pengar först.. det behöver vi liksom..

2009-03-01 @ 18:12:04
URL: http://sara6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0