Söndag!

Jag hatar söndagar!
Söndagar är mina gråtdagar, den dagen jag känner mig som mest ensam.
Söndagarna då min man lämnar mig och ska vara borta i en eller två veckor, inte roligt alls.
alltså hatar jag söndagar.
även om det har varit såhär i ett halvår nu är det fortfarande lika jobbigt när han åker ifrån mig.
men ska ska vi få vara tillsammans alla dagar.
men när det ena hålet i mig fylls, kommer ett annat tömmas, mina vänner.
kommer sakna er, att inte ha er på ett litet avstånd känns hårt.

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud nu och jag vet inte va jag ska göra med framtiden, jag är så ovetande, vart är jag påväg? Den största frågan är vad jag vill jobba med. ska jag fortsätta eller ska jag plugga om? eller kanske bara plugga vidare och utvecklas inom det jag nu håller på med?

♥ When you're not around i´m feeling
Like a piece of me is missing

♥ R Eriksson

Kommentarer
Postat av: sunnydaze

Det är inte lätt vännen! Men vi finns kvar här för dig, alltid! Glöm aldrig det. Oavsätt vad som händer finns vi alltid vid din sida, stöttar dina val. Älskar dig hjärtat!

2009-02-23 @ 07:51:22
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0