Jag besegrade mitt sug.

för ungefär en timme sedan satt jag här och kända att jag bara ville trycka i mig chips och dip, vilket resulterade till att jag gick till affären för att införskaffa mig det.
När jag kom in genom grindarna och såg all frukt, tänkte jag, NIX ingen chips och dip idag! jag ska klara detta, så jag köpte massa frukt istället som jag ska sitta och smaska på ikväll i min ensamhet när jag tittarr på film.
Riktigt stolt är jag måste jag säga.



snart börjar SATC på tv, ska se det avsnittet och den blir det "djävulen bär prada" som jag ännu inte har sett.

i morse när jag vaknade tittade jag på kudden där min love brukar sova, och tänkte, /har Magnus redan gått upp?/ han brukar aldrig eller sällan vakna före mig, efter ett par sekunder kommer jag på att han inte är kvar hos mig utan har åkt till borås, det var lite ledsamt. Trött var jag och ont i huvudet hade jag, men jag fick gott ta och pallra mig upp och köra till jobbet, vilket var ganska lugnt idag. nu ska jag vara ledig i två dagar efter 6 arbetsdagar,

vad ska man nu göra på sina lediga dagar?
Städa lägenheten, kanske träffa Erika? kanske kanske.. :D hade ju varit trevligt
vi får se.

nu kallar satc,

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: sara

darlingt okej e anton kvar hso er? hur mycket jobbar han ? haha jag e så nyfiken på han hihi ;) okok.. jaså ska du ha egen lägenhet, men flyttar du upp även om du ej får jobb eller ? ahh stnna i skåne.. vi kan ju ha ett cafe du och jaaa :<p hihi satt och läste om en dam som skaffa det på äldre dag, ohch jag blev såå sugen på det, det hade varit sååskoj..haha:D jaa drömma kan jag men frågan är vad som lbir verklighet ;D mm vi har det bra.. solat lite idag och sprunigt :D pusss

2009-01-19 @ 22:58:40
URL: http://sara6.blogg.se/
Postat av: sunnydaze

Du är duktig som står emot sötsuget!!! :D Ledsen att jag inte kunde ses igår. Men du har kanske tid med en frukostfika i morgon? puss

2009-01-20 @ 11:16:12
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

aaaaww men älskling! Pussinussiluss på dig!

2009-01-20 @ 20:02:44
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0