11/6

nu börjar midsommar närma sig, har gjort klart vishäftet idag! blev bra och fint =) nöjd,
även kollat lite på lekar , för lekar måste man ju ha!
vi blir många till festligheter och det gillar vi! WOHO

imorgon kommer min love tillbaka till mig! som jag längtat! men tiden har trots allt gått ganska snabbt,
men det är allra bäst när han är här.
Imorgon är det fredag och jag vet vad min love vill ha, mys med chokladkaka med marshmallows i =) och det ska han få såklart. because I love him, <3

i helgen blir det jobb, lördag - tisdag och efter jobbet på tisdag tar vi och drar oss ner till skåne tillsammans för att förbereda oss för midsommar, och träffa familjerna. mysigt. ska bli skönt att komma "hem"

nu ska jag fortsätta glo på tv :P

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst! <3 Längtar! Och snart ses vi :)

2009-06-12 @ 13:22:10
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0