tisdag 10/3

helgen har gått, det har varit en händelserik helg, hela tiden varit nått inbokat, om inte så har det blivit! haha
Fredag- Middag på Ysb , soft och barAbar
Lördag- sova till 2, åka till storebror, grilla och se melodifestivalen och mysa med Ellinore
Söndag- besök hos mormor och avlämning av man i Lund , min love ! =(

igår var jag på besiktning med bilen, var orolig för att där skulle vara något dyrt som skulle vara tvungen att fixax till, men där hade jag flyrt, ändast en lampa som skulle butas och en annan som skulle höjas eller nått. det gillar vi!
så nu verkar det som jag får en ny soffa trots allt, :P men.. (åhh.. hatar men) vi får så om mina tänder går igenom besiktningen lika bra som bilen, annars kan det bli dyrt det med, eftersom jag inte skaffat nån tandförsäkring än, och fråga inte varför, för jag vet inte. Jag ska alltså till tandläkaren idag som ni kan förstå

Efter det blir det att direkt susa till jobbet.

Magnus ringer nu till vår nya hyresvärd och frågar om vi möjligtvis kan vi lägenheten några dagar tidigare uppe i Borås.
bara 51 dagar kvar till flytten förhoppningsvis är helt klar =)


nu ska jag hoppa in i duschen.

R Eriksson


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0