Tisdag

Ja då var vi inne i mars månad, tiden bara rinner iväg. snart är det April och nära flytten vilket jag längtar efter.
Jag vill så gärna ha en ny soffa när vi flyttar upp så det hoppas jag att jag får. :) direkt! :D
och kanske att vi måste köpa en ny tv, eftersom min började typ blixtra igår när jag låg och kollade på den! läsktigt

på måndag ska jag besiktiga bilen, hoppas att den går igenom utan några fel, då blir det en soffa isåfall! :D beroende vad det kommer att kosta att laga bilen isåfall.

och på tal om bilen så funkar inte min bilsterio. efter att magnus har tagit av batteriet i bilen så slutade den funka och nu måste man ha en kod som man ska slå in för att det ska funka igen, typ som  på en mobiltelefon. men var fan hittar jag koden??? jag blir tosig, jag kan inte köra bil utan musik. måste få igång den nu! har letat och letat i instruktionsboken, där står att man ska trycka in koden, men det står inte vilken kod och vart jjag hittar den! hur ska jag veta?

Idag är jag ledig, och är lite piggare än vad jag var igår, har fått sova några timmar extra.

idag blir det städ till att börja med, hade tänkt att köra och hälsa på mormor, men hoppar nog det, vill inte smitta henne med min tjuriga förkylning. så ser vad det blir.

men nu först av allt, fruksot, har inte ätit sen klockan 15:00 igår, vilket var det första jag åt igår, så ja jag är hungrig!

Mot frukten!

R Eriksson


 


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

min syster ahde samma problem med att det behövdes en kod det är för att de itne ska kunna sno stereon... Du kan ringa till tillverkaren och få en kod :)

2009-03-03 @ 11:04:46
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Rebecka.

Tack för kommentaren, roligt att du läser min blogg. Kul att du också skriver:)



Vad spännande med flytt, men långt från skåne ju.;)



Ha de bra kram Jessi

2009-03-03 @ 12:49:58
URL: http://www.busnova.blogspot..com
Postat av: Emma

Du är utmanad!

2009-03-03 @ 13:43:31
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: anonym fluktare

lovilove hehe

2009-03-03 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0