torsdag!

Efter att ha blivit väckt två gånger bestämde jag mig för att det kanske var dax att stiga upp då klockan var 10.

idag ska jag åka till Sara och Ted! som nu har kommit hem efter två månader borta från sverige, det ska bli roligt , hihi
men dom kommer såklart vara jättenbruna och jag kommer känna mig totalt vit. meeen jag har faktiskt börjat sola solarium så jag kommer nog ikapp! hahah hoppas.

nu ska jag fixa det sista innan jag ska köra, har varit och handlat, gäller ju att ha lite mat hemma nu när loven kommer hem :) woho! och på söndag åker jag med upp till Borås för att gå på arbetsintervju. hoppas det går bra och att jag inte blir allt för nervös, och hoppas jag hittar dit! det är ju en stor fördel.

allt för nu!
R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh arbetsintervju! Vart? :) Vad kul! Du kommer klara det galant!

2009-03-12 @ 14:47:33
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Vart är det du ska på intervju? På djurparken? Lycka till! Jag ska hålla alla tummar jag har för dig!

2009-03-12 @ 19:47:12
URL: http://famsignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0