jag är från och med nu en Boråsbo på heltid...

japp då var tiden inne och jag befinner mig nu i Borås i mitt hem.
kom hem idag, en dag senare än beräknat men det kvittar , har ju ändå semester . WOHO

Just för tillfället är det ganska rörigt, men kämpar för att få iordning, så jag hoppas att efter denna veckan att jag ska ha det mesta iordning, så det är fint när min Sara kommer upp :D på tisdag! ska bli skoj,
Och hoppas på att få igång tapetseringen så snart som möjligt.

jag är trött, sovit på soffa inatt hos magnus föräldrar, ingen höjdare, och efter all körning, pust, skönt att va hemma. egentligen behöver jag inte stressa nu, men har lite svårt att lugna nerverna, kanske är det för att jag kanske inte har insett att jag nu är här för att stanna, tidigare har jag bara varit här två dagar i rad, då blir man stressad, vill ju hinna med så mycket som möjligt. vi ska även nu i veckan tömma den andra lägenheten här i Borås, magnus lilla koja på 14 kvadrat :p men det går nog ganska fort.

nu ska packa upp lite till sen blir det sängen!
återkommer imorgon!

Godnatt från Borås
♥ R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0