dag 9 av 10

ikväll blir det jobb, vilket jag faktiskt ser fram emot, =)
Jag trivs jättebra på mitt nya jobb.
allt är så bra upplagt och planerat vilket gör det lätt och roligt att jobba,
toppen toppen

allt är bara positivt, på söndag morgon beger vi oss mot Skåne land, det blir en kort visit, söndag till måndag.
tänkte hinna med så mycket som möjligt, vi åket tidigt på söndagmorgonen, åker in om pappa, sen ner till mamma och sen vidare till gården. blir nog hur bra som helst, lite stressigt kanske men vad gör man inte.

nu har jag lagat kycklinggryta som jag ska ta med mig till stan så jag och magnus kan äta lunch innan vi går till träningen.

ha en härlig helg,

R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0