jag går vidare...

Idag avslutade jag mitt kapitell på djurparken, det känns bra, jag har gjort mitt där, och det var definitivt dax att dra där ifrån, jag var ganska less på det, inte riktigt det jag vill pyssla med,
Däremot har jag nu fått jobb på grand hotell vilket är mer min typ, så det var ju bara guld värt när jag fick jobbet, dock inte fast, men heltid fram till jul och sen får vi se vad det leder till, kanske jag får fortsätta, det är iallafall vad jag hoppas pÅ!

nu sitter jag hemma helt ensam, Magnus är i Skåne men kommer hem imorgon igen, han kan ju inte vara borta hur länge som helst! haha.

ska snart ta och krypa ner, ladda inför morgondagen.
måste ju vara utvilad så jag kan koncentrera mig ordentligt och få in allt nytt i huvudet. :D

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilson

Va skoj att du fått jobb där :) Hoppas du kommer trivas! Allt bra annars?

2009-11-01 @ 22:46:52
URL: http://blommis86.blogspot.com/
Postat av: Emelie Sjöström

Grattis gumman!

2009-11-03 @ 06:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0