ude på lannet

igår anlände vi till vackra Skåne, jag blir alltid så glad när vi kör av motorvägen in i lund, då känns det som hemma.
vi tog en snabb sväng i på Nova (shoppingcentra) för att hitta present till Magnus morfar som fyllde år häromdagen.
Och jag var ju även tvungen att testa lite kläder i affärer som vi inte har i Borås, men det blev inget köp för min del.
vi kom till gården, åt en god middag mös lite i soffan och sen blev det en tidig sänggång , himmel va trött jag var...
vet inte om jag berättat tidigare att det finns valpar på gården, som vi träffade för första gången sist vi var nere, de hade växt och blivit lurvbollar, som springer runt och har precis lärt sig skälla, underbart söta, lägger in lite bilder tänkte jag så ni får se hur söta de små liven är,
vovvarna sover i mitt knä här..
vädret är grått idag tyvärr, men vi ska ändå försöka grilla i eftermiddag.
Grillpremiär för oss, det ska bli mumsigt!
nu ska vi masa oss upp för sängen för lite frukost och sen blir det däckbyte innan regnet kommer..
trevlig lördag
R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

nämen vilka små sötnosar!!! Ge mig!

2010-04-17 @ 10:43:58
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0