uppdatering

ni får ursäkta att jag varit lite off dem senaste dagarna. men har haft en del att göra och inte haft riktigt lust att skriva.

det som hänt sen sist är i stora drag , Restaurangfest, jobb , jobb på arenan, brandutbildning med jobbet, och igår antog jag mig ett dubbelpass på gymmet, 45 min step/styrka + 60 min body pump. riktgit nice.
deklareringen kom igår med ett fint budskap, skattåterbäring. det gillas stark.

idag blir det ingen träning, ser att det inte finns någon tid över . ska städa undan här hemma, imorgon får vi lite besök , en liten wii-kväll.. det blir nog trevligt. och ikväll ska jag jobba.
 nu får jag ta och sätta igång, så jag kommer någonstans och inte fastnar i soffan.

hörs!
R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0