24/2

God morgon onsdag.
idag är jag rejält öm i kroppen, gårdagens bodypump gav en del träningsvärk och gud vad jobbigt det  var, och en jävla massa folk också, det gillar jag inte riktigt när där är.
Snart ska jag masa mig upp från sängen, ta bussen till knalleland och få huvudet friserat, vilket är i stort behov nu, kort kort kort ska det bli. ganska iallafall. =)
efter klippningen blir det träning, funderar på att bara springa massa idag då jag som jag sa innan har träningsvärk överallt och inte minst i armarna.

ikväll blir det fika med Jessica, ska bli trevligt, har inte träffats sen i oktober typ , och setts en snabbis i december så det ska bli skoj,

ha en underbar onsdag!
R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0