...

Nu sitter jag är med mina 75 g flingor och 2 dl mjölk som sammanlagt är 350 kcal
Träningen går bra och jag tycker det är roligt, speciellt när man ser resultat, har gett mig fan på att jag ska träna i stort sett varje dag, i alla fall minst 5 dagar i veckan.
Hade det inte varit för det här kaloriräknandet så hade jag nog varit hur glad som helst, men jag tycker det är jobbigt, jag blir så deppig när jag inser att jag efter middagen vid 7 på kvällen har ätit hela dagens ranson som är 1600 kcal. då sätter min kropp igång och blir sugen på massa godis och dylikt, och då blir jag hänging, grining och bitter.

Snart är det helg, jobbar torsdag och fredag, på lördag hoppas jag på skidåkning och söndag blir det lite bowling och annat skoj med kollegerna. det ser vi fram emot.

Nu ska jag packa väskorna och bege mig ner mot träningn runt halv 12 då jag möter upp magnus, för träning då såklart, ska även inhandla en skohylla och kanske lite annat skoj till hemmet.


R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Räknar du också kalorier? Det var som fan, Emelie med ju och jag. Härliga tider detta! ;)



Puss

2010-02-05 @ 10:46:05
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0