Gårdagen..

Gårdagen hette söndag, jag var uppe före tuppen och förmodligen mycket annat också, klockan ringde 04:45,  dags för jobb. tur var väl att jag gick och la mig klockan 8 kvällen innan.
jobbet gick relativt fort, 3 timmar, på hemvägen köpte jag frallor, ost och marmelad, underbart god frukost blev det alltså!
När klockan närmade sig 12 kände jag att det nog hade suttit på sin plats att sova lite, det blev ca 3 timmars sömn, efter det stack vi ner till träningen, gjorde bara ett kortpass men det är ju bättre än inget.
när jag var färdigtränad, duschad och iordninggjord körde magnus mig till bowlinghallen där vi skulle ha lite tävlingar, jag kan ju säga att med min trötthet var jag inte direkt på topp , det blev en lång dag kan man säga, hemma var jag vid klockan 1.

Nu ligger jag och drar mig i sängen, det blir jobb i eftermiddag och innan det ska jag träna,
Nu ska jag snart masa mig upp och äta en god frukost, kanske lite flingor med mjölk och till det en skiva hembakat bröd.

ny vecka, nya möjligheter...

R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0