bloggen går vidare..

Snart bär det av till jobbet, trots att jag helst hade stannat hemma och bakat massa.
suget efter att baka fina saker är på topp! jag längtar så tills jag är ledig igen! då smäller det!

Doppade mina sista gräddbullar i choklad idag, tänkte att magnus kunde ta med dom till jobbet imorgon och bjuda sina kolleger på, vi kan ju inte sitta här hemma och trycka i oss allt, och frysen är förliten för att ta vara på allt.

tänkte göra om min blogg till en bakblogg, alltså inte skriva massa trams utan visa allt jag baka och kanske kanske dela med mig av några smarriga recept.

tårtor, cupcakes, kakor, pajer, godis m.m.

har varit inne på många olika fina bakbloggar och blivit inspirerad till 1000
och jag vill också bli så duktig, alltså måste jag börja träna.
och vad vore då inte bättre än att lägga upp det på bloggen,
då ni kan skriva vad ni tycker, kanske ni har tips, ideér och kanske några roliga recept som ni tycker jag borde prova!




hoppas detta låter lika spännade för er som för mig,

ha en fin dag!
R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Wohoo.. va kul :) de hoppas jag du anammar :) Jag älskar också att baka men behöver en maskin för att orka tycker jag :P Men de tycker inte J :D Kram på dig!

2010-07-12 @ 16:11:15
URL: http://blommis86.blogspot.com
Postat av: Emelie S

Kan du inte spara en åt mig och Emma?? Jag vill smaka! Snart kommer vi upp!! Wiiho!

2010-07-13 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0