ny vecka, nya möjligheter

Jobbehelgen gick bra, after work i lördags, även den gick galant :)
Söndagen bestod av mys i soffan med film, först "Allt för min syster" som var galet fin, tårarna rann som aldrig förr. En film som går rakt in i hjärtat på en, en film som borde ses.

Efter det såg vi en film M hade valt, "Närkontakt" Det var en "mörk Sci-fi-triller", på framsidan står det som kommentarer till filmen att den ska vara skitläskig och riktigt obehaglig, vet inte riktigt om jag håller med.

kvällen slutade med "wallander- jokern" Den var lite sådär, kom på när vi tittade på den att vi nog hade sett delar av den förr.

nu ska jag snart ta mig ner till bussen, tänkte ta en sväng in om gymmet innan jobbet.

ciao!
R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0